Wat heb je nodig?(voor 4 personen) 4 volkoren wraps2 blikjes makreel op eigen nat1 nectarine1 avocadogemengde salade4 eetlepels magere Griekse yoghurt1 limoenbieslook1 eetlepel olijfoliepeper en zout150g paprikahummus Hoe maak je het? 1 Breng de yoghurt op smaak met olijfolie, limoensap, peper, zout en bieslook. Meng dit onder de makreel. 2 Snijd de nectarine en de
Wat heb je nodig?(voor 4 personen) 1 ui300g doperwten (diepvires)300g prinsessenbonen (diepvries)240g risottorijst720ml groentebouillon (water + blokje groentebouilon)4 eieren8 sneetjes ham1 eetlepel vetstofhandvol geraspte magere kaas Hoe maak je het? 1 Snipper de ui fijn en fruit in wat vetstof. Voeg hieraan de risottorijst toe en laat enkele minuutjes glazig worden. Voeg vervolgens een scheut
Het wordt deze week weer bloedheet en wat is er dan lekkerder dan een verkoelend ijsje? Alleen is elke dag een ijsje niet zo fijn voor onze gezondheid en ons gewicht. Tenzij je ze zelf maakt natuurlijk… Deze ijsjes worden gemaakt met fruit (vers of diepvries) en yoghurt. Supersimpel, snel klaar én voedzaam. Zeker maken
Wat heb je nodig?(voor 4 personen) 500g kip of scampi1 courgette250g paprikareepjes240g ongekookte (zilvervlies)rijst4 eetlepels rode currypasta400ml kokosmelk Hoe maak je het? 1 Kook de rijst volgens de instructies op de verpakking. 2 Snij de courgette in blokjes en roerbak samen met de paprikareepjes. Voeg hieraan de rode currypasta en de kokosmelk toe. 3 Bak

RECENTE ARTIKELEN

TOP

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten