Recept: vispannetje

Wat heb je nodig?(voor 4 personen) 200g zalm200g garnalen200g witte vis naar keuze150g geraspte magere kaasrozemarijn, tijmpeper, zout, nootmuskaat600g aardappelen600g wortelen250ml magere of halfvolle melk + extra scheutje voor de puree2 eetlepels bloem Hoe maak je het? 1 Verwarm de oven voor op 180°C. Kruid de zalm en de witte vis met peper, zout, rozemarijn
Wat heb je nodig?(voor 4 personen) 4 volkoren wraps (60g per stuk)8 eieren200g hamblokjes400g champignons in schijfjespeper, zoutgemengde sla4 eetlepels dressing naar keuze1 eetlepel vetstof Hoe maak je het? 1 Breek de eieren en kluts los. Kruid met peper en zout en bak er, samen met de hamblokjes en de champignons, een roerei van. 2
Wat heb je nodig?(voor 4 personen) 480g biefstuk400g spinazie (diepvries)3 sjalottenknoflookpoeder, peper, zout200g verse geitenkaas200ml magere room1 eetlepel vloeibare margarine280g ongekookte volkoren penne Hoe maak je het? 1 Snij de sjalotten fijn en kook de penne gaar volgens de instructies op de verpakking. 2 Doe de vetstof in een pan en stoof de sjalot samen

Recept: zomersmoothie

Het is nog wat fris buiten, maar het zonnetje schijnt volop! Dat doet toch zin krijgen in een fruitige smoothie als tussendoortje… bij jullie ook? Hieronder alvast een eenvoudig receptje. Wat heb je nodig?(voor 1 smoothie) ½ appel½ sinaasappel½ banaanhandvol ijsblokjes125ml magere natuuryoghurt/magere melk Hoe maak je het? 1 Doe alle ingrediënten in de blender,

RECENTE ARTIKELEN

TOP

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten